5 vragen aan… Hans Vugts (Casa400)

Het jaar 2015 komt al snel dichterbij. Dat betekent voor veel mensen balansen, goede voornemens en plannen maken voor het komende jaar. Wij vragen toonaangevende...

5 vragen aan… Esther Boers (Banks Mansion)

Het jaar 2015 komt al snel dichterbij. Dat betekent voor veel mensen balansen, goede voornemens en plannen maken voor het komende jaar. Wij vragen toonaangevende hoteliers terug...

Een column om in te lijsten

(zoals verschenen in Entree Magazine) Het zal elke hotelier bekend voorkomen: het PMS (property management system) loopt weer eens vast, kan niet wat u wilt...

Hotel nieuws & trends recap

Samenwerking Ryanair en Booking.com Prijsvechter Ryanair is een samenwerkingsverband aangegaan met Booking.com. Door de samenwerking kunnen vluchten en hotels direct via de site van Ryanair...

Ontvangen met open armen: de nieuwe generatie reizigers

Reislustig, leergierig, kritisch, milieubewust en vooral veel online, de nieuwe generatie reizigers – ook wel Yomads (Millennials of Generatie Y reizigers) genoemd – zijn...
video

Nieuwkomer in de hotelmarkt: Virgin Hotels

Virgin Hotels, een introductie Virgin Hotels is onderdeel van de Virgin Group, een Britse holdingmaatschappij in het bezit van, en opgericht door, Richard Branson. Naast...

Lang leve de feestdagen!

Voor de meeste mensen betekenen de feestdagen veel winkelen, lekker eten, vakantieplannen maken, relaxen, geliefden verrassen met een cadeau, bijkletsen met vrienden en familie....

Oudste studentenhotel van Nederland lanceert verhalensite

Amsterdam, 21 november - Hotel Casa 400 lanceert vandaag verhalensite ‘Home To 400’ (hometo400.com) vol met verhalen van studenten, werknemers en bezoekers van het hotel....

Markante Amsterdamse hotelier neemt afscheid

René R.F. Wildeman zal op 9 december 2014 afscheid nemen als Directeur van Hotel Amsterdam-De Roode Leeuw. Na zijn opleiding aan de befaamde Hoge Hotelschool...

Onderzoek door TripAdvisor toont aan dat reageren op reviews van invloed is op reserveringsaanvragen

TripAdvisor, één van de grootste reiswebsites ter wereld, heeft onlangs een onderzoek gedaan naar de belangrijkste factoren die de betrokkenheid (engagement)* van reizigers vergroot...